RU
RU
UA
EN
PL
ГЛАВНАЯ
УСЛУГИ
ПЛАГИНЫ
КАРТЫ
REBUY
SCANMON
CASSA
SALE
ФОРУМ
МОНИТОР
HELP
КОНТАКТ
Главная
/
Plugins
/
PREFIXCHAT
Плагин не прошел проверку:
такой есть
Создайте новую запись с устранением ошибок
PREFIXCHAT
Теги:
Скачать плагины cs
Админские
Префикс перед ником
Компилятор: 1.8.2 Multibild
REapi
39
Команды:
/prefix
.sma / .sp
/** * Currently the plugin could add tag to Steam players only * * * Credits: * - kroshk4 for plugin 'VipMenu' * - serfreeman1337 for plugin 'Top SayPrefix' * - Lev for dproto & plugin 'UpdateHint' * * www.cs-site.ru * SayText standard message structure for player chat: * MSG_ONE, 4 arguments * Arg 1 (Byte "1") * Arg 2 (String "#Cstrike_Chat_<>") * Arg 3 (String "") * Arg 4 (String "
^n") */ #include
#tryinclude
#define PLUGIN "Say Prefix" #define VERSION "0.93" #define AUTHOR "Safety1st" // customizable parameters new const STEAM_PREFIX[] = "^4[STEAM]^1" // end of customizable parameters // macro; %1 - variable being modified, %2 - player id #define CheckFlag(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31))) #define SetFlag(%1,%2) (%1 |= (1 << (%2 & 31))) #define ClearFlag(%1,%2) (%1 &= ~(1 << (%2 & 31))) new gbIsSteam new giMaxPlayers #if !defined _updatehint_included /* plugin 'Update Client Hint' (c-s.net.ua/forum/topic44709.html) is not used. we should get player auth by ourselves. */ new pDprotoProvider #define DP_AUTH_STEAM 2 // native Steam #endif public plugin_init() { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) register_message( get_user_msgid("SayText"), "Msg_SayText" ) giMaxPlayers = get_maxplayers() #if !defined _updatehint_included pDprotoProvider = get_cvar_pointer( "dp_r_id_provider" ) // dproto interface #endif } public client_putinserver(id) { is_user_steam(id) ? SetFlag( gbIsSteam, id ) : ClearFlag( gbIsSteam, id ) } public Msg_SayText( msgid, dest, receiver ) { // remember: we care about standard game chat messages only! if( dest != MSG_ONE ) // ignore any other messages; for example '#Cstrike_Name_Change' that is sent as MSG_BROADCAST return PLUGIN_CONTINUE #define ARG_SENDERID 1 #define ARG_MAIN_STRING 2 #define STD_MSG_ARGS_NUM 4 new id = get_msg_arg_int(ARG_SENDERID) if( !id || id > giMaxPlayers ) return PLUGIN_CONTINUE if( !CheckFlag( gbIsSteam, id ) ) // nothing to worry about return PLUGIN_CONTINUE new paramsCount = get_msg_args() if( paramsCount != STD_MSG_ARGS_NUM ) { /* generally SayText usermsg could have any number of arguments; ignore all MSG_ONE messages that are definitely not a standard chat ones */ return PLUGIN_CONTINUE } #define REQ_SIZE 64 // ARG_MAIN_STRING size /* Minimum size is sizeof STEAM_PREFIX + 21 (the longest #Cstrike_Chat_<> string) + 1 (space between them). Maximum one is limited by user message size - 192 bytes for whole message. I decided not to take into account 3rd party tags and possible double-byte character truncating */ // checking cache static msgLastId, Float:msgLastTime, msgHolder[ REQ_SIZE ] if( msgLastId == id && msgLastTime == get_gametime() ) { // we are not cache get_gametime() value because assuming it mostly used one time set_msg_arg_string( ARG_MAIN_STRING, msgHolder ) return PLUGIN_CONTINUE } static const szChatAll[] = "#Cstrike_Chat_All" static szMsg[REQ_SIZE], szNewMsg[REQ_SIZE] get_msg_arg_string( ARG_MAIN_STRING, szMsg, charsmax(szMsg) ) if( !strcmp( szMsg, szChatAll ) ) { // create template entirely because original one is unusable due to STX symbol // formatex is not suitable here because of %s parameters intended for processing by the game copy( szNewMsg, charsmax(szNewMsg), STEAM_PREFIX ) add( szNewMsg, charsmax(szNewMsg), " ^3%s1^1 : %s2" ) } else formatex( szNewMsg, charsmax(szNewMsg), "%s %s", STEAM_PREFIX, szMsg ) set_msg_arg_string( ARG_MAIN_STRING, szNewMsg ) // save to cache msgLastId = id msgLastTime = get_gametime() copy( msgHolder, charsmax(msgHolder), szNewMsg ) return PLUGIN_CONTINUE } #if !defined _updatehint_included is_user_steam(id) { if ( !pDprotoProvider ) return 0 if( is_user_bot(id) || is_user_hltv(id) ) return 0 server_cmd( "dp_clientinfo %d", id ) server_exec() return get_pcvar_num( pDprotoProvider ) == DP_AUTH_STEAM ? 1 : 0 } #endif
Отправить
Загрузил
l1sn1koff1337
2024-04-20 23:54:52
0
3
Установить на сервер
Скачать
Нет оплаченых серверов
Купить сервер CS 1.6
Купить сервер CS:GO
Купить сервер CSS v34
Подключить свой VDS к панели
Добровольці 18+ [UA]
91.211.118.59:27019
Данная иконка означает, что плагин был проверен администрацией хостинга на тестовом сервере, и проблем с ним не было выявлено. Рекомендуем ставить исключительно проверенные плагины.
Плагин загружен на сервер, но проверка еще не была проведена.
CSHOST.COM.UA 2012-2024 Хостинг игровых серверов