Unreal Anti ESP 3.42

Теги: Скачать плагины csАдминские
Збираю сервера (PUBLIC) на замовлення!
Писати в телеграм: @VladykUkraine


Unreal Anti Esp допоможе позбутися ESP читів. Абсолютно безкоштовний захист, що не має аналогів!

Є три рівні захисту:

1. Принцип роботи дуже простий та ефективний!
Плагін підміняє шляхи звуків на інші, тим самим обманює ESP чити та викликає у деяких читів краші (через "неправильний" шлях до звуків).
Ви можете вільно змінювати шляхи звуків на інші файли конфігурації і вони будуть згенеровані автоматично після перезапуску сервера.
2. Маніпуляція координатами та параметрами звуку (новий захист 2024 року!):
Плагін перехоплює звуки та повністю змінює їх координати та інші параметри, звук не відрізнятиметься від оригіналу на слух, але всі ESP чити повністю перестають адекватно працювати.
3. Фейковий звук
Є фейковий звук, який збігається із реальним, для заплутування гравців із ESP хаком!
Також змінюється у файлі конфігурації, за умовчанням виставлений звук схожий на оригінал. Є два варіанти генерації фейк звуку.

Так само є опція, яка пошкоджує старі ESP чити, змушує їх думати, що всі гравці мертві.


Якщо звуки кроків не чути, то перевірте, чи знаходиться плагін у роботі. (amxx plugins)
Якщо ні, дивіться лог помилок у amxmodx/logs.

Якщо ви отримуєте помилку SV_BuildSoundMsg: player/pl_step2.wav not precached або схожу то переконайтеся, що інші захисту (whblocker "ESP опція", інші плагіни включаючи фейк ботів) відключені.

Майте на увазі, що цей плагін не може використовуватися як основний захист!
Мій античит блокує лише SOUND ESP. А це означає, що вам все ще потрібен захист WHBLOCKER, щоб заблокувати WallHack, інакше блокування Sound ESP буде практично марним, оскільки читер буде отримувати інформацію прямо з відкритих даних.


!Повторюю! Можливі конфлікти з модулями або плагінами, які так само зроблені для блокування Sound ESP, якщо є опція "захист від ESP", то відключіть цю опцію якщо не заявлена ​​сумісність з моїм плагіном!


Плагін може конфліктувати з деякими налаштуваннями в WHBlocker!
Для вирішення конфлікту замініть значення наступної опції в налаштуваннях whblocker:
esp = 0
sndinvis = 0
sndchan = 0
sndfake = 0
sndrange = 8192
sndpickup = 1600
sndshuff = 1.0
sndmove = 0
Компилятор: 1.8.2 Multibild REapi 103
Основні налаштування
[general]
-Шлях до фейкового звуку, має бути схожим на оригінал
що б чити малювали квадрати в важкодоступних місцях!
fake_path = player/pl_step5.wav
;Включає генератор фейк звуків
; 0 - вимкнено
; 1 - довкола всіх гравців
; 2 – навколо самого гравця + більше звуків
enable_fake_sounds = 1
+Ім'я фейкових сутностей
ent_classname = idyti_cmgrptft
*Режим повторення дозволяє використовувати набагато менше число MAX_ENTS_FOR_SOUNDS
;оскільки при відсутності вільних сутностей і каналів, просто переходить до наступної
repeat_channel_mode = false
;Додає трохи рандому в гучність та згасання звуку.
;так само допомагає volume_range_based роблячи захист більш потужним
more_random_mode = false
;Робить переустановку плагіна замінюючи звуки рандомними новими
;звуки відрізнятимуться повністю від звуків на інших серверах
reinstall_with_new_sounds = false
; Кількість сутностей виділених для відтворення фейк звуків
; Для серверів з 32 гравцями можливо доведеться збільшити до 15 або вище, дивіться рекомендації в консолі або логах плагіна, якщо все ж таки потрібно менше сутностей, увімкніть опцію repeat_channel_mode
max_ents_for_sounds = 13
; Ліміт для опції max_ents_for_sounds
HARD_ENTITY_USAGE_LIMIT = 32
; Ламає старі ESP чити надсилаючи певну послідовність звуків.
crack_old_esp_box = true
; Новий рівень захисту! Завдяки s1lent зміг зробити повне блокування всіх ESP читів
; рекомендується використовувати цю опцію.
volume_range_based = true
; Якщо встановити велике значення, опція volume_range_based буде не ефективною!
; Якщо поставити занадто мале значення, звуки будуть погано сприйматися на слух.
; Рекомендоване значення 32-100
volume_range_dist = 64.00
; Обрізає всі звуки, які за межею зазначеної дистанції
cut_off_sound_dist = 1500.00
; Обрізає всі звуки, які тихіше зазначеного
cut_off_sound_vol = 0.001
; Включає режим сумісності з іншими плагінами
; Увага опція видалена з 3.6+ версії -
replace_sound_for_all_ents = false
; Включає або відключає antiesp для ботів (якщо вимкнено, не буде приховувати їх координати та звуки)
antiesp_for_bots = true
; Нова опція приховує EVEN'и гравців, яких ніхто не бачить
; Значення за промовчанням 0 - вимкнено
; 1 - емуляція звуків
; 2- повне приховування EVEN'ів
hide_weapon_events = 0
; Вимикає захист звуків, шляхи звуку не будуть змінені
USE_ORIGINAL_SOUND_PATHS = false
; Включає в себе обробку всіх звуків
; Може конфліктувати з unprecacher тоді видаліть конфліктуючі звуки зі списку unprecache
process_all_sounds=true
; Включає режим налагодження для моніторингу всіх звуків та збереження їх у конфігураційному файлі
; НЕ ВКЛЮЧАТИ НІ В ЯКОМУ РАЗІ!
; ПОВИННА БУТИ false
DEBUG_DUMP_ALL_SOUNDS = true
;Підміна звуків
[sounds]
;Кількість звуків
sounds = 2
;Перший звук оригінал і на що замінити
;Папка, а також файл, будуть створені автоматично! :)
sound_1_default = player/pl_step1.wav
sound_1_replace = pl_shell/635d336ccd9613572966288888737dc7.wav
ProtectedStatus
Загрузил Vladislav2004
2025-05-01 19:23:15
1
16
Vladislav2004
Перекомпілюйте плагін під свої версії амх та реапі!
Vladislav2004
2025-05-01 19:24:04
Protected
Данная иконка означает, что плагин был проверен администрацией хостинга на тестовом сервере, и проблем с ним не было выявлено. Рекомендуем ставить исключительно проверенные плагины.
Protected
Плагин загружен на сервер, но проверка еще не была проведена.

Игровые сервера Дополнительные услуги Инфо Сообщество

android

application chrometelegramapiCSHOST.COM.UA 2012-2025 Хостинг игровых серверов