Основні налаштування |
[general] |
-Шлях до фейкового звуку, має бути схожим на оригінал |
що б чити малювали квадрати в важкодоступних місцях! |
fake_path = player/pl_step5.wav |
;Включає генератор фейк звуків |
; 0 - вимкнено |
; 1 - довкола всіх гравців |
; 2 – навколо самого гравця + більше звуків |
enable_fake_sounds = 1 |
+Ім'я фейкових сутностей |
ent_classname = idyti_cmgrptft |
*Режим повторення дозволяє використовувати набагато менше число MAX_ENTS_FOR_SOUNDS |
;оскільки при відсутності вільних сутностей і каналів, просто переходить до наступної |
repeat_channel_mode = false |
;Додає трохи рандому в гучність та згасання звуку. |
;так само допомагає volume_range_based роблячи захист більш потужним |
more_random_mode = false |
;Робить переустановку плагіна замінюючи звуки рандомними новими |
;звуки відрізнятимуться повністю від звуків на інших серверах |
reinstall_with_new_sounds = false |
; Кількість сутностей виділених для відтворення фейк звуків |
; Для серверів з 32 гравцями можливо доведеться збільшити до 15 або вище, дивіться рекомендації в консолі або логах плагіна, якщо все ж таки потрібно менше сутностей, увімкніть опцію repeat_channel_mode |
max_ents_for_sounds = 13 |
; Ліміт для опції max_ents_for_sounds |
HARD_ENTITY_USAGE_LIMIT = 32 |
; Ламає старі ESP чити надсилаючи певну послідовність звуків. |
crack_old_esp_box = true |
; Новий рівень захисту! Завдяки s1lent зміг зробити повне блокування всіх ESP читів |
; рекомендується використовувати цю опцію. |
volume_range_based = true |
; Якщо встановити велике значення, опція volume_range_based буде не ефективною! |
; Якщо поставити занадто мале значення, звуки будуть погано сприйматися на слух. |
; Рекомендоване значення 32-100 |
volume_range_dist = 64.00 |
; Обрізає всі звуки, які за межею зазначеної дистанції |
cut_off_sound_dist = 1500.00 |
; Обрізає всі звуки, які тихіше зазначеного |
cut_off_sound_vol = 0.001 |
; Включає режим сумісності з іншими плагінами |
; Увага опція видалена з 3.6+ версії - |
replace_sound_for_all_ents = false |
; Включає або відключає antiesp для ботів (якщо вимкнено, не буде приховувати їх координати та звуки) |
antiesp_for_bots = true |
; Нова опція приховує EVEN'и гравців, яких ніхто не бачить |
; Значення за промовчанням 0 - вимкнено |
; 1 - емуляція звуків |
; 2- повне приховування EVEN'ів |
hide_weapon_events = 0 |
; Вимикає захист звуків, шляхи звуку не будуть змінені |
USE_ORIGINAL_SOUND_PATHS = false |
; Включає в себе обробку всіх звуків |
; Може конфліктувати з unprecacher тоді видаліть конфліктуючі звуки зі списку unprecache |
process_all_sounds=true |
; Включає режим налагодження для моніторингу всіх звуків та збереження їх у конфігураційному файлі |
; НЕ ВКЛЮЧАТИ НІ В ЯКОМУ РАЗІ! |
; ПОВИННА БУТИ false |
DEBUG_DUMP_ALL_SOUNDS = true |
;Підміна звуків |
[sounds] |
;Кількість звуків |
sounds = 2 |
;Перший звук оригінал і на що замінити |
;Папка, а також файл, будуть створені автоматично! :) |
sound_1_default = player/pl_step1.wav |
sound_1_replace = pl_shell/635d336ccd9613572966288888737dc7.wav |