логотип

Опис налаштувань Server.cfg

Повний опис усіх налаштувань Server.cfg
22.08.2024 в 19:08
3
статус dizykr 22.08.2024 в 19:08#1
думаю комусь тай пригодиться, пару повідомлень роблю бо не влазе в одне\r\n\r\nПерейдемо до базової частини конфігурації, я маю на увазі ім\'я сервера, контакт і т.д.\r\nБазова конфігурація\r\n\r\n[code]hostname \"cs.dizukr.com\" // Назва сервера\r\nsv_password \"\" // потрібен пароль для підключення до сервера, якщо ми хочемо, щоб усі увійшли на сервер, залиште це поле порожнім\r\nmapchangecfgfile \"server.cfg\" // Конфігураційний файл, який буде перезавантажуватися при кожній зміні карти.\r\nmapcyclefile \"mapcycle.txt\" // Файл зі списком карток для автоматичної зміни картки після закінчення mp_timelimit або кіл-ва перемог/раундів.\r\nmotdfile \"motd.txt\" // ім\'я файлу, що відображає текст у вікні перед тим, як вибрати команду\r\nmax_queries_sec 3 // Яка кількість запитів дозволено за певний період часу одному й тому клієнту.\r\nmax_queries_sec_global 30 // Яка загальна кількість запитів дозволено за певний період часу.\r\nmax_queries_window 60 // Розмір цього \" певного періоду часу \" .\r\npausable 0 // 1 -Дозволяє ,0 - Забороняє використання паузи на сервері.\r\nsv_contact \"cs.dizukr.com\"// Контактна інформація.[/code]\r\n\r\nБани (Якщо ми не маємо amxbans,fb,lb, всі бани завантажуються з цих файлів)\r\n[code]exec banned.cfg // Завантаження банів по steamid / wonid\r\nexec listip.cfg // Завантаження банів по ip[/code]\r\n\r\nHLTV область\r\n[code]sv_proxies 1 // Можливість підключення HLTV до сервера 1-є, 0-ні. (Значення більше 1 дозволяє підключатися кілька HLTV одночасно 2 - 3 тощо)[/code]\r\n\r\nНалаштування з\'єднання, швидкості\r\nКонфігурація з\'єднання, швидкість\r\n\r\n[code]sv_lan 0 // Режим LAN-1, Internet-0\r\nsv_lan_rate 20000 // Якщо на сервері стоїть значення (sv_lan \"1\"), то в цьому режимі клієнтський rate (а також sv_minrate та sv_maxrate) не\r\n //враховується взагалі, замість нього всім клієнтів використовується це значення.\r\nsys_ticrate 1000 // Максимальний сервер FPS.\r\nsv_maxrate 100000 // максимальне значення, яке сервер може надсилати кожному клієнту індивідуально,\r\nsv_maxupdaterate 102 // Максимальна частота відсилання оновлень від сервера до клієнта\r\nsv_minrate 20000 // Мінімальне значення, яке сервер може надсилати кожному клієнту окремо\r\nsv_minupdaterate 30 // Мінімальна частота відсилання оновлень від сервера до клієнта,\r\nsv_instancedbaseline 1 // Інстанс вихідних даних. Зберігає навантаження на мережу.[/code]\r\n\r\n\r\nТепер настав час для rcon пароля та пароля сервера\r\nRcon та пароль\r\n\r\n[code]rcon_password \"\"// Rcon - пароль для керування сервером. Введіть значення, якщо потрібно.\r\nsv_rcon_banpenalty 0 // Час бана в хвилинах за неправильне введення пароля rcon. 0 - назавжди\r\nsv_rcon_maxfailures 1// Кількість спроб для введення rcon пароля.\r\nsv_rcon_minfailures 1 // Кількість спроб для введення rcon протягом часу заданого sv_rcon_minfailuretime, не встиг - бан.\r\nsv_rcon_minfailuretime 30 // Час у секундах, для введення вірного rcon (вперше помилився, на введення вірного пароля є 30 сек інакше-бан.)[/code]\r\n\r\nНалаштування логів\r\nрекомендується зберігати наступні настройки, якщо ви хочете використовувати HLStats або PsychoStats\r\n[code]log on // Вести лог сервера (on/off=Вкл/Выкл)\r\nlogsdir \"logs\" // Папка в якій зберігаються стандартні LOG файли HLDS, знаходиться в папці cstrike.\r\nsv_log_onefile 0// Запис логів сервера в один файл.\r\nsv_log_singleplayer 0 // Під час активації спеціальні лог-файли ведуться в режимі одного гравця.\r\nsv_logbans 1 // записувати в лог бани (1/0=Вкл/Выкл)\r\nsv_logblocks 0 // Створювати лог у журналі коли запит заблокований (Може бути причиною виникнення Лог файлу великого розміру). (1/0=Вкл/Вимк)\r\nsv_logrelay 0 // Перемикання лога (1/0=Вкл/Вимк)\r\nsv_logsecret 0 // Приховує логи сервера (1/0=Вкл/Вимк)\r\nmp_logdetail 0 // Деталізація логів ... записувати в лог атаки від: 0 - вимкнено; 1 – противників; 2 – своїх; 3 – і від противників і від своїх.\r\nmp_logecho 1 // Показувати інформацію з логів сервера в консоль сервера (1/0=Вкл/Выкл)\r\nmp_logfile 1 // Запис логів сервера файл (1/0=Вкл/Выкл)\r\nmp_logmessages 1 // Записувати в Log повідомлення з чату: 0-ні, 1-записувати.[/code]\r\n\r\nГолосові налаштування\r\n[code]sv_voicecodec \"voice_speex\" // Кодек для спілкування через мікрофон\r\nsv_voiceenable 1 // Дозволити використання мікрофона (1/0=Вкл/Выкл).\r\nsv_voicequality 5 // якість голосу, від 1 до 5, чим більше, тим краще за замовчуванням 3\r\nsv_alltalk 1 // Обидві команди можуть розмовляти одна з одною під час гри (1/0=Вкл/Выкл).[/code]\r\n\r\nШвидке завантаження\r\nрекомендується зберігати наступні значення, щоб не мати проблем із завантаженням файлів із сервера!\r\n[code]sv_allowdownload 1 // Дозволити завантаження із сервера на клієнт (1/0=Так/Ні).\r\nsv_allowupload 0 // Дозволяє-1/Забороняє-0 клієнтам завантажувати на сервер власні спреї.\r\nsv_send_logos 0 // Дозволяє/Забороняє серверу посилати сторонні спреї клієнтам (Для роботи необхідна команда sv_allowdownload 1.)\r\n //(1/0=Так/Ні).\r\nsv_send_resources 1 // Дозволяє/Забороняє надсилати клієнту захищені ресурси. (1/0=Так/Ні).\r\nsv_downloadurl \"https://cs.dizukr.com/\" // sv_downloadurl у цьому посиланні ми даємо посилання на наш fastdl.\r\nsv_allow_dlfile 1 // Дозволяє/Забороняє локальну стрибку. (Якщо встановити значення 1 та змінну «sv_downloadurl», то локальна стрибка\r\n //буде дозволена) (1/0=Так/Ні).\r\nhpk_maxsize 4// Максимальний розмір файлу custom.hpk (максимальний розмір суми всіх ігрових логотипів на сервері, в мегабайтах)\r\nsv_uploadmax 0.5 // Обмежує максимальний розмір (у мегабайтах) спреїв клієнта.[/code]\r\n\r\n
аватарка
Сообщений: 34
Реакции: 7
Клиенты
думаю комусь тай пригодиться, пару повідомлень роблю бо не влазе в одне

Перейдемо до базової частини конфігурації, я маю на увазі ім'я сервера, контакт і т.д.
Базова конфігурація

hostname "cs.dizukr.com" // Назва сервера

sv_password "" // потрібен пароль для підключення до сервера, якщо ми хочемо, щоб усі увійшли на сервер, залиште це поле порожнім
mapchangecfgfile "server.cfg" // Конфігураційний файл, який буде перезавантажуватися при кожній зміні карти.
mapcyclefile "mapcycle.txt" // Файл зі списком карток для автоматичної зміни картки після закінчення mp_timelimit або кіл-ва перемог/раундів.
motdfile "motd.txt" // ім'я файлу, що відображає текст у вікні перед тим, як вибрати команду
max_queries_sec 3 // Яка кількість запитів дозволено за певний період часу одному й тому клієнту.
max_queries_sec_global 30 // Яка загальна кількість запитів дозволено за певний період часу.
max_queries_window 60 // Розмір цього " певного періоду часу " .
pausable 0 // 1 -Дозволяє ,0 - Забороняє використання паузи на сервері.
sv_contact "cs.dizukr.com"// Контактна інформація.


Бани (Якщо ми не маємо amxbans,fb,lb, всі бани завантажуються з цих файлів)
exec banned.cfg // Завантаження банів по steamid / wonid

exec listip.cfg // Завантаження банів по ip


HLTV область
sv_proxies 1 // Можливість підключення HLTV до сервера 1-є, 0-ні. (Значення більше 1 дозволяє підключатися кілька HLTV одночасно 2 - 3 тощо)


Налаштування з'єднання, швидкості
Конфігурація з'єднання, швидкість

sv_lan 0 // Режим LAN-1, Internet-0

sv_lan_rate 20000 // Якщо на сервері стоїть значення (sv_lan "1"), то в цьому режимі клієнтський rate (а також sv_minrate та sv_maxrate) не
//враховується взагалі, замість нього всім клієнтів використовується це значення.
sys_ticrate 1000 // Максимальний сервер FPS.
sv_maxrate 100000 // максимальне значення, яке сервер може надсилати кожному клієнту індивідуально,
sv_maxupdaterate 102 // Максимальна частота відсилання оновлень від сервера до клієнта
sv_minrate 20000 // Мінімальне значення, яке сервер може надсилати кожному клієнту окремо
sv_minupdaterate 30 // Мінімальна частота відсилання оновлень від сервера до клієнта,
sv_instancedbaseline 1 // Інстанс вихідних даних. Зберігає навантаження на мережу.



Тепер настав час для rcon пароля та пароля сервера
Rcon та пароль

rcon_password ""// Rcon - пароль для керування сервером. Введіть значення, якщо потрібно.

sv_rcon_banpenalty 0 // Час бана в хвилинах за неправильне введення пароля rcon. 0 - назавжди
sv_rcon_maxfailures 1// Кількість спроб для введення rcon пароля.
sv_rcon_minfailures 1 // Кількість спроб для введення rcon протягом часу заданого sv_rcon_minfailuretime, не встиг - бан.
sv_rcon_minfailuretime 30 // Час у секундах, для введення вірного rcon (вперше помилився, на введення вірного пароля є 30 сек інакше-бан.)


Налаштування логів
рекомендується зберігати наступні настройки, якщо ви хочете використовувати HLStats або PsychoStats
log on // Вести лог сервера (on/off=Вкл/Выкл)

logsdir "logs" // Папка в якій зберігаються стандартні LOG файли HLDS, знаходиться в папці cstrike.
sv_log_onefile 0// Запис логів сервера в один файл.
sv_log_singleplayer 0 // Під час активації спеціальні лог-файли ведуться в режимі одного гравця.
sv_logbans 1 // записувати в лог бани (1/0=Вкл/Выкл)
sv_logblocks 0 // Створювати лог у журналі коли запит заблокований (Може бути причиною виникнення Лог файлу великого розміру). (1/0=Вкл/Вимк)
sv_logrelay 0 // Перемикання лога (1/0=Вкл/Вимк)
sv_logsecret 0 // Приховує логи сервера (1/0=Вкл/Вимк)
mp_logdetail 0 // Деталізація логів ... записувати в лог атаки від: 0 - вимкнено; 1 – противників; 2 – своїх; 3 – і від противників і від своїх.
mp_logecho 1 // Показувати інформацію з логів сервера в консоль сервера (1/0=Вкл/Выкл)
mp_logfile 1 // Запис логів сервера файл (1/0=Вкл/Выкл)
mp_logmessages 1 // Записувати в Log повідомлення з чату: 0-ні, 1-записувати.


Голосові налаштування
sv_voicecodec "voice_speex" // Кодек для спілкування через мікрофон

sv_voiceenable 1 // Дозволити використання мікрофона (1/0=Вкл/Выкл).
sv_voicequality 5 // якість голосу, від 1 до 5, чим більше, тим краще за замовчуванням 3
sv_alltalk 1 // Обидві команди можуть розмовляти одна з одною під час гри (1/0=Вкл/Выкл).


Швидке завантаження
рекомендується зберігати наступні значення, щоб не мати проблем із завантаженням файлів із сервера!
sv_allowdownload 1 // Дозволити завантаження із сервера на клієнт (1/0=Так/Ні).

sv_allowupload 0 // Дозволяє-1/Забороняє-0 клієнтам завантажувати на сервер власні спреї.
sv_send_logos 0 // Дозволяє/Забороняє серверу посилати сторонні спреї клієнтам (Для роботи необхідна команда sv_allowdownload 1.)
//(1/0=Так/Ні).
sv_send_resources 1 // Дозволяє/Забороняє надсилати клієнту захищені ресурси. (1/0=Так/Ні).
sv_downloadurl "https://cs.dizukr.com/" // sv_downloadurl у цьому посиланні ми даємо посилання на наш fastdl.
sv_allow_dlfile 1 // Дозволяє/Забороняє локальну стрибку. (Якщо встановити значення 1 та змінну «sv_downloadurl», то локальна стрибка
//буде дозволена) (1/0=Так/Ні).
hpk_maxsize 4// Максимальний розмір файлу custom.hpk (максимальний розмір суми всіх ігрових логотипів на сервері, в мегабайтах)
sv_uploadmax 0.5 // Обмежує максимальний розмір (у мегабайтах) спреїв клієнта.


Ответить Цитата
статус dizykr 22.08.2024 в 19:15#2
Лагокомпінсація\r\n\r\n[code]sv_unlag 1 // Компенсувати лаги клієнтів, тобто. дозволити cl_lc, cl_lw та cl_lb. При грі модему сервер повинен підтримувати компенсацію лагів (1/0=Вкл/Выкл).\r\nsv_unlagpush 0 // Відключення лагокомпенсації лише на рівні сервера. (1/0=Вкл/Вимк).\r\nsv_unlagsamples 1// Скільки попередніх пакетів використовуються для обчислення затримки клієнтів. Досить одного пакета (значення = 1).\r\nsv_maxunlag 0.5 // Максимальна лагокомпенсація, за секунду.[/code]\r\n\r\nРуху, переміщення, прискорення\r\n\r\n[code]sv_accelerate 5 // Встановлює прискорення гравця для сервера\r\nsv_airaccelerate 10 // Швидкість гравця під час стрибка/падіння (У юнітах)\r\nsv_friction 4 // Встановлює силу тертя.\r\nsv_gravity 800 / / / / Гравітація на каті (800 За замовчуванням).\r\nsv_maxspeed 320// Максимальна швидкість пересування (Дефолт 320).\r\nsv_maxvelocity 2000 // Встановлює максимальну швидкість будь-якого об\'єкта (початкова швидкість - швидкість переміщення по всіх осях),\r\n //В тому числі швидкість кинутої гранати, або дроп будь-якої зброї, так само впливає на силу стрибка.\r\nsv_spectatormaxspeed 500// Встановлює рівень максимальної швидкості переміщення для спостерігачів.\r\nsv_stepsize 18// Встановлює висоту кроку.\r\nsv_stopspeed 75 // Мінімальна швидкість зупинки, коли гравець землі.\r\nsv_wateraccelerate 10 // Встановлює прискорення гравця у воді.\r\nsv_waterfriction 1 // Встановлює тертя під водою.[/code]\r\n\r\nІнші налаштування сервера\r\n[code]decalfrequency 20 // Час через який гравець може користуватися спреєм\r\nsv_aim 0 // 1 - дозволити, 0 - заборонити використання стандартного AIM у грі.\r\nsv_cheats 0 // 1 - дозволити, 0 - заборонити використання чит кодів у грі.\r\nsv_clienttrace 1 // Встановлює розмір хіт боксу гравця (при попаданні в який гравець отримує пошкодження)\r\nsv_enableoldqueries 0 // 0-старий тип запитів, 1-новий тип запитів.\r\nsv_restart 0 // Значення цього параметра дорівнює секундам, через які відбудеться рестарт. (теж саме що і sv_restartround)\r\nsv_restartround 0 // Значення цього параметра дорівнює секундам, через які відбудеться рестарт. (теж саме і sv_restart)\r\nsv_stats 1 // Дозволити/Заборонити збирання інформації (Статистики) сервера. (1/0=Вкл/Вимк)\r\nsv_timeout 60 // Час, після якого гравець відключається від сервера, якщо від нього не було отримано необхідного відгуку (У секундах).\r\nsv_visiblemaxplayers -1 // кількість видимих ​​слотів на сервері, якщо -1 автоматично розраховується кількість слотів (стандартна)\r\nsv_wateramp 0// Розмір хвиль на воді.\r\n//Налаштування неба (RBA колір, текстура)\r\nsv_skycolor_b 0 // Синій відтінок\r\nsv_skycolor_g 0 // Зелений відтінок\r\nsv_skycolor_r 0 // Червоний відтінок\r\nsv_skyname \"назва tga файлу\" // Примусово виставляє текстури неба.[/code]\r\n\r\nServer.cfg НАЛАШТУВАННЯ МУЛЬТИПЛЕЄРА (MP_CVAR \"*\")\r\n\r\nНалаштування мультиплеєра\r\nАвтовідключення від сервера.\r\n[code]mp_autokick 1 // Кикати гравців за простий (бездіяльність на сервері). (1/0=Так/Ні).\r\nmp_autokick_timeout -1 // Час через який гравця кикає з сервера (у сек) за замовчуванням -1\r\n// Автоматичний баланс команд.\r\nmp_autoteambalance 1 // 1 - Автобалансування команд (1/0=Вкл/Вимк)\r\nmp_limitteams 2 // Число гравців, на яке одна команда може перевищувати іншу (2 = 3х1)\r\n// Таймери (налаштування часу)\r\nmp_buytime 0.25 // Час на закупівлю на початку раунду у % від Мін (0.25 = 15сек).\r\nmp_roundtime 1.75 // Час раунду % від хвилини. 1 = 60 сек, 75 = 45 сек (1.75 = 1хв 45 сек)\r\nmp_c4timer 30 / / Час до вибуху бомби після її встановлення.\r\nmp_chattime 3// Кількість секунд, за які сервер дозволяє гравцям писати в загальний чат після кінця карти і до завантаження нової.\r\nmp_freezetime 2 // Попередній час перед початком раунду на закупівлю (секунди).\r\nmp_timelimit 25 // Ліміт часу гри на карті (хвилини)\r\n//Налаштування керування камерою.\r\nmp_fadetoblack 0 // Затемнення екрану після смерті (0 - ні, 1 - так).\r\nmp_forcecamera 1 // 1 - можна стежити тільки за своєю командою ,0 - можна стежити за всіма, 2 - в режимі спектатора (після смерті),\r\n //бачиш лише від імені своїх тиммейтів.\r\nmp_forcechasecam 1 // Режим стеження за гравцями після смерті (0 - слідкувати можна за всіма, 1 - тільки за своєю командою, 2 - не можна\r\n //Двигати камеру, гравець може спостерігати за грою тільки з місця своєї смерті). mp_forcechasecam набирає чинності якщо квар встановлений більше 0\r\n// Інші (mp_cvar \"*\")\r\nmp_kickpercent 0.60 // Відсоток голосів проти гравця, які він має набрати для того, щоб сервер кикнув його.\r\nmp_mapvoteratio 0.60 // Відсоток гравців, що прописав у консолі votemap для зміни карти.\r\nmp_consistency 1 // Перевірка файлів за клієнта.\r\nmp_flashlight 0 // Дозволити використання ліхтарика (0 - ні, 1 - так).\r\nmp_footsteps 1 // Чутність кроків (0 – ні, 1 – так).\r\nmp_friendlyfire 0 // Вогонь за своїми (0-викл/1-вкл).\r\nmp_hostagepenalty 2 // Число заручників, яке гравець може вбити, перед тим як його викине з сервера.\r\nmp_maxrounds 0 // Максимальна кількість раундів, при досягненні якого гра на карті вважатиметься закінченою.\r\nmp_mirrordamage 0 // - якщо потрапив по своєму то і забирається хп (0 - ні, 1 - так) не рекомендується використовувати.\r\nmp_playerid 1 // Контролює інформацію, яку гравець бачить на панелі статусу: 0-всі імена; 1-тільки імена гравців своєї команди; 2-без назв.\r\nmp_startmoney 850 // Початкова кількість грошей у першому раунді.\r\nmp_tkpunish 0 // Вбиває тиммейта в наступному раунді, який убив товариша. (0 – ні, 1 – так).\r\nmp_windifference 0 // зміна карти при різниці в перемогах (ТТ – 5 перемог, СТ – 10 перемог) 0 – відключено.\r\nmp_winlimit 0 // Кількість перемог однієї команди, після чого карта змінюється. 0 – відключено.[/code]\r\n\r\n
аватарка
Сообщений: 34
Реакции: 7
Клиенты
Лагокомпінсація

sv_unlag 1 // Компенсувати лаги клієнтів, тобто. дозволити cl_lc, cl_lw та cl_lb. При грі модему сервер повинен підтримувати компенсацію лагів (1/0=Вкл/Выкл).

sv_unlagpush 0 // Відключення лагокомпенсації лише на рівні сервера. (1/0=Вкл/Вимк).
sv_unlagsamples 1// Скільки попередніх пакетів використовуються для обчислення затримки клієнтів. Досить одного пакета (значення = 1).
sv_maxunlag 0.5 // Максимальна лагокомпенсація, за секунду.


Руху, переміщення, прискорення

sv_accelerate 5 // Встановлює прискорення гравця для сервера

sv_airaccelerate 10 // Швидкість гравця під час стрибка/падіння (У юнітах)
sv_friction 4 // Встановлює силу тертя.
sv_gravity 800 / / / / Гравітація на каті (800 За замовчуванням).
sv_maxspeed 320// Максимальна швидкість пересування (Дефолт 320).
sv_maxvelocity 2000 // Встановлює максимальну швидкість будь-якого об'єкта (початкова швидкість - швидкість переміщення по всіх осях),
//В тому числі швидкість кинутої гранати, або дроп будь-якої зброї, так само впливає на силу стрибка.
sv_spectatormaxspeed 500// Встановлює рівень максимальної швидкості переміщення для спостерігачів.
sv_stepsize 18// Встановлює висоту кроку.
sv_stopspeed 75 // Мінімальна швидкість зупинки, коли гравець землі.
sv_wateraccelerate 10 // Встановлює прискорення гравця у воді.
sv_waterfriction 1 // Встановлює тертя під водою.


Інші налаштування сервера
decalfrequency 20 // Час через який гравець може користуватися спреєм

sv_aim 0 // 1 - дозволити, 0 - заборонити використання стандартного AIM у грі.
sv_cheats 0 // 1 - дозволити, 0 - заборонити використання чит кодів у грі.
sv_clienttrace 1 // Встановлює розмір хіт боксу гравця (при попаданні в який гравець отримує пошкодження)
sv_enableoldqueries 0 // 0-старий тип запитів, 1-новий тип запитів.
sv_restart 0 // Значення цього параметра дорівнює секундам, через які відбудеться рестарт. (теж саме що і sv_restartround)
sv_restartround 0 // Значення цього параметра дорівнює секундам, через які відбудеться рестарт. (теж саме і sv_restart)
sv_stats 1 // Дозволити/Заборонити збирання інформації (Статистики) сервера. (1/0=Вкл/Вимк)
sv_timeout 60 // Час, після якого гравець відключається від сервера, якщо від нього не було отримано необхідного відгуку (У секундах).
sv_visiblemaxplayers -1 // кількість видимих ​​слотів на сервері, якщо -1 автоматично розраховується кількість слотів (стандартна)
sv_wateramp 0// Розмір хвиль на воді.
//Налаштування неба (RBA колір, текстура)
sv_skycolor_b 0 // Синій відтінок
sv_skycolor_g 0 // Зелений відтінок
sv_skycolor_r 0 // Червоний відтінок
sv_skyname "назва tga файлу" // Примусово виставляє текстури неба.


Server.cfg НАЛАШТУВАННЯ МУЛЬТИПЛЕЄРА (MP_CVAR "*")

Налаштування мультиплеєра
Автовідключення від сервера.
mp_autokick 1 // Кикати гравців за простий (бездіяльність на сервері). (1/0=Так/Ні).

mp_autokick_timeout -1 // Час через який гравця кикає з сервера (у сек) за замовчуванням -1
// Автоматичний баланс команд.
mp_autoteambalance 1 // 1 - Автобалансування команд (1/0=Вкл/Вимк)
mp_limitteams 2 // Число гравців, на яке одна команда може перевищувати іншу (2 = 3х1)
// Таймери (налаштування часу)
mp_buytime 0.25 // Час на закупівлю на початку раунду у % від Мін (0.25 = 15сек).
mp_roundtime 1.75 // Час раунду % від хвилини. 1 = 60 сек, 75 = 45 сек (1.75 = 1хв 45 сек)
mp_c4timer 30 / / Час до вибуху бомби після її встановлення.
mp_chattime 3// Кількість секунд, за які сервер дозволяє гравцям писати в загальний чат після кінця карти і до завантаження нової.
mp_freezetime 2 // Попередній час перед початком раунду на закупівлю (секунди).
mp_timelimit 25 // Ліміт часу гри на карті (хвилини)
//Налаштування керування камерою.
mp_fadetoblack 0 // Затемнення екрану після смерті (0 - ні, 1 - так).
mp_forcecamera 1 // 1 - можна стежити тільки за своєю командою ,0 - можна стежити за всіма, 2 - в режимі спектатора (після смерті),
//бачиш лише від імені своїх тиммейтів.
mp_forcechasecam 1 // Режим стеження за гравцями після смерті (0 - слідкувати можна за всіма, 1 - тільки за своєю командою, 2 - не можна
//Двигати камеру, гравець може спостерігати за грою тільки з місця своєї смерті). mp_forcechasecam набирає чинності якщо квар встановлений більше 0
// Інші (mp_cvar "*")
mp_kickpercent 0.60 // Відсоток голосів проти гравця, які він має набрати для того, щоб сервер кикнув його.
mp_mapvoteratio 0.60 // Відсоток гравців, що прописав у консолі votemap для зміни карти.
mp_consistency 1 // Перевірка файлів за клієнта.
mp_flashlight 0 // Дозволити використання ліхтарика (0 - ні, 1 - так).
mp_footsteps 1 // Чутність кроків (0 – ні, 1 – так).
mp_friendlyfire 0 // Вогонь за своїми (0-викл/1-вкл).
mp_hostagepenalty 2 // Число заручників, яке гравець може вбити, перед тим як його викине з сервера.
mp_maxrounds 0 // Максимальна кількість раундів, при досягненні якого гра на карті вважатиметься закінченою.
mp_mirrordamage 0 // - якщо потрапив по своєму то і забирається хп (0 - ні, 1 - так) не рекомендується використовувати.
mp_playerid 1 // Контролює інформацію, яку гравець бачить на панелі статусу: 0-всі імена; 1-тільки імена гравців своєї команди; 2-без назв.
mp_startmoney 850 // Початкова кількість грошей у першому раунді.
mp_tkpunish 0 // Вбиває тиммейта в наступному раунді, який убив товариша. (0 – ні, 1 – так).
mp_windifference 0 // зміна карти при різниці в перемогах (ТТ – 5 перемог, СТ – 10 перемог) 0 – відключено.
mp_winlimit 0 // Кількість перемог однієї команди, після чого карта змінюється. 0 – відключено.


Ответить Цитата
статус dizykr 22.08.2024 в 19:16#3
Квари REHLDS\r\n\r\n[code]listipcfgfile \"listip.cfg\"// Файл забанених ip. Типово: listip.cfg\r\nsyserror_logfile \"sys_error.log\"// Файл системних помилок. Типово: sys_error.log\r\nsv_auto_precache_sounds_in_models \"0\" // Автоматично відтворювати звуки моделей. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).\r\nsv_delayed_spray_upload \"1\" // Завантажувати спреї користувача після входу в гру, а не при підключенні. Це збільшує швидкість завантаження. За замовчуванням: 0\r\n // (0 – ні, 1 – так).\r\nsv_echo_unknown_cmd \"0\" // Відлуння у консолі при спробі виконати невідому команду. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).\r\nsv_rcon_condebug \"1\" // Надрукувати rcon debug у консолі. За замовчуванням: 1\r\nsv_force_ent_intersection \"2\" // У 3-й частині plugins застосовується до тяганини поєднання SOLID_SLIDEBOX entities. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).\r\nsv_rehlds_force_dlmax \"0\" // Force a client\'s cl_dlmax cvar to 1024. Це avoids an excessive packets fragmentation. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).\r\nsv_rehlds_hull_centering \"0\" / / Use center of hull instead of corner. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).\r\nsv_rehlds_movecmdrate_max_avg 1500 // Максимальне середнє значення clc_move за секунду. Типово: 400\r\nsv_rehlds_movecmdrate_max_burst 5000 // Максимальне значення clc_move за секунду. За замовчуванням: 2500\r\nsv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 250 // Максимальне середнє значення команд від клієнта за секунду. Типово: 80\r\nsv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 500 // Максимальне значення команд від клієнта за секунду. Типово: 400\r\nsv_rehlds_movecmdrate_avg_punish \"5\" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5\r\nsv_rehlds_movecmdrate_burst_punish \"5\" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5\r\nsv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish \"5\" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5\r\nsv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish \"5\" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5\r\nsv_rehlds_userinfo_transmitted_fields \"\"// If not set then all fields will be\r\n // transmitted (except prefixed with underscore). Всі ключі повинні бути встановлені на backslash, для прикладу \"\\name\\model\\*sid\\*hltv\\bottomcolor\\topcolor\". За замовчуванням: \"\"\r\nsv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix \"0\" // Виправлена ​​помилка зі збільшенням швидкості анімації ходи, коли гравець має деякі прикріплені об\'єкти.\r\n // Може призвести до затримки анімації за низького рівня cl_updaterate. За замовчуванням: 0\r\nsv_rehlds_local_gametime \"0\" // Зменшити затримки на клієнті, коли картка завантажується протягом тривалого часу. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).\r\nsv_rehlds_send_mapcycle \"0\" // Надіслати mapcycle.txt у повідомленні serverinfo (поведінка HLDS, але вона не використовується на клієнті). За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).[/code]\r\n\r\nТе, чого не повинно бути в Server.cfg (Або не працює на нових білдах HLDS)\r\n\r\nЧасто на просторах інтернету натикаєшся на статті де описані налаштування для сервера, нібито повний список команд)), і частенько якась частина цього списку виявляється не придатною для використання, або команди не є серверними, а працюють тільки на клієнті, або вони вже застаріли і були прибрані з нових БІЛДІВ, або вони взагалі не мають відношення до CS 1.6. Приклад нижче.\r\n[code]1) fps_max 1000 - Клієнтська змінна , використовується лише за клієнта.\r\n2) host_framerate 0 - Використовується під час перегляду демок. Відповідає за частоту кадрів за секунду, стандартне значення 0\r\n3) mp_autocrosshair 0 - Не має відношення до CS 1.6\r\n4) sv_spectalk 1 - Не має відношення до CS 1.6\r\n5) sv_maxcmdrate 101 - Не має відношення до CS 1.6\r\n6) ex_interp 0.1 - Клієнтська змінна , використовується лише за клієнта.\r\n7) cl_rate 12000 - Клієнтська змінна , використовувалась лише за клієнта. (Прибрано з CS після оновлення у 2013 році.)\r\n8) cl_weather - команда для клієнта, що прибирає погодні умови Дощ/сніг - Працює тільки на клієнті.\r\n9) sv_download - немає такої команди у cs 1.6\r\n10) net_maxfilesize - Використовується в CSS але не в 1.6 в cs 1.6 її немає\r\n11) mp_dlmax 400 - Не має відношення до CS 1.6\r\n12) sv_resend 3 - Не має відношення до CS 1.6\r\n13) mp_updaterate - Не має відношення до CS 1.6\r\n14) sv_cmdbackup - Не має відношення до CS 1.6\r\n15) sv_cmdrate - Не має відношення до CS 1.6\r\n16) sv_clipmode - Не має відношення до CS 1.6\r\n17) mp_forcerespawn - Не має відношення до CS 1.6\r\n18) mp_weaponstay - Не має відношення до CS 1.6\r\n19) sv_airmove - Не має відношення до CS 1.6\r\nmp_decals - більше не працює на серверах, працює тільки на стороні клієнта.\r\nservercfgfile \"server.cfg\" // файл з основними налаштуваннями на сервері, запущений при запуску сервера (чомусь не коректно працює, хоч і є на останніх білдах)\r\nmp_falldamage 0 - Давно прибрана з HLDS\r\nsv_region 3 - параметр за замовчуванням 0 (світ) - так як ми в Європі, наш номер 3 (Більше не використовується на нових Білдах HLDS. -\r\nОстанній білд де ця команда ще діє Win-5758 , Linux-5787)\r\nmp_timeleft 0 - Ця команда не працює в CS , в місце її використовується консольна команда \"TimeLeft\" показує скільки часу залишилося до зміни карти при встановленому значенні mp_timelimit\r\nmp_falldamage - Не працює на нових версіях HLDS, Steam.[/code]
аватарка
Сообщений: 34
Реакции: 7
Клиенты
Квари REHLDS

listipcfgfile "listip.cfg"// Файл забанених ip. Типово: listip.cfg

syserror_logfile "sys_error.log"// Файл системних помилок. Типово: sys_error.log
sv_auto_precache_sounds_in_models "0" // Автоматично відтворювати звуки моделей. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).
sv_delayed_spray_upload "1" // Завантажувати спреї користувача після входу в гру, а не при підключенні. Це збільшує швидкість завантаження. За замовчуванням: 0
// (0 – ні, 1 – так).
sv_echo_unknown_cmd "0" // Відлуння у консолі при спробі виконати невідому команду. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).
sv_rcon_condebug "1" // Надрукувати rcon debug у консолі. За замовчуванням: 1
sv_force_ent_intersection "2" // У 3-й частині plugins застосовується до тяганини поєднання SOLID_SLIDEBOX entities. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).
sv_rehlds_force_dlmax "0" // Force a client's cl_dlmax cvar to 1024. Це avoids an excessive packets fragmentation. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).
sv_rehlds_hull_centering "0" / / Use center of hull instead of corner. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 1500 // Максимальне середнє значення clc_move за секунду. Типово: 400
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 5000 // Максимальне значення clc_move за секунду. За замовчуванням: 2500
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 250 // Максимальне середнє значення команд від клієнта за секунду. Типово: 80
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 500 // Максимальне значення команд від клієнта за секунду. Типово: 400
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "5" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "5" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "5" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "5" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields ""// If not set then all fields will be
// transmitted (except prefixed with underscore). Всі ключі повинні бути встановлені на backslash, для прикладу "\name\model\*sid\*hltv\bottomcolor\topcolor". За замовчуванням: ""
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "0" // Виправлена ​​помилка зі збільшенням швидкості анімації ходи, коли гравець має деякі прикріплені об'єкти.
// Може призвести до затримки анімації за низького рівня cl_updaterate. За замовчуванням: 0
sv_rehlds_local_gametime "0" // Зменшити затримки на клієнті, коли картка завантажується протягом тривалого часу. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).
sv_rehlds_send_mapcycle "0" // Надіслати mapcycle.txt у повідомленні serverinfo (поведінка HLDS, але вона не використовується на клієнті). За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).


Те, чого не повинно бути в Server.cfg (Або не працює на нових білдах HLDS)

Часто на просторах інтернету натикаєшся на статті де описані налаштування для сервера, нібито повний список команд)), і частенько якась частина цього списку виявляється не придатною для використання, або команди не є серверними, а працюють тільки на клієнті, або вони вже застаріли і були прибрані з нових БІЛДІВ, або вони взагалі не мають відношення до CS 1.6. Приклад нижче.
1) fps_max 1000 - Клієнтська змінна , використовується лише за клієнта.

2) host_framerate 0 - Використовується під час перегляду демок. Відповідає за частоту кадрів за секунду, стандартне значення 0
3) mp_autocrosshair 0 - Не має відношення до CS 1.6
4) sv_spectalk 1 - Не має відношення до CS 1.6
5) sv_maxcmdrate 101 - Не має відношення до CS 1.6
6) ex_interp 0.1 - Клієнтська змінна , використовується лише за клієнта.
7) cl_rate 12000 - Клієнтська змінна , використовувалась лише за клієнта. (Прибрано з CS після оновлення у 2013 році.)
8) cl_weather - команда для клієнта, що прибирає погодні умови Дощ/сніг - Працює тільки на клієнті.
9) sv_download - немає такої команди у cs 1.6
10) net_maxfilesize - Використовується в CSS але не в 1.6 в cs 1.6 її немає
11) mp_dlmax 400 - Не має відношення до CS 1.6
12) sv_resend 3 - Не має відношення до CS 1.6
13) mp_updaterate - Не має відношення до CS 1.6
14) sv_cmdbackup - Не має відношення до CS 1.6
15) sv_cmdrate - Не має відношення до CS 1.6
16) sv_clipmode - Не має відношення до CS 1.6
17) mp_forcerespawn - Не має відношення до CS 1.6
18) mp_weaponstay - Не має відношення до CS 1.6
19) sv_airmove - Не має відношення до CS 1.6
mp_decals - більше не працює на серверах, працює тільки на стороні клієнта.
servercfgfile "server.cfg" // файл з основними налаштуваннями на сервері, запущений при запуску сервера (чомусь не коректно працює, хоч і є на останніх білдах)
mp_falldamage 0 - Давно прибрана з HLDS
sv_region 3 - параметр за замовчуванням 0 (світ) - так як ми в Європі, наш номер 3 (Більше не використовується на нових Білдах HLDS. -
Останній білд де ця команда ще діє Win-5758 , Linux-5787)
mp_timeleft 0 - Ця команда не працює в CS , в місце її використовується консольна команда "TimeLeft" показує скільки часу залишилося до зміни карти при встановленому значенні mp_timelimit
mp_falldamage - Не працює на нових версіях HLDS, Steam.
Ответить Цитата 1
Информация
Войдите или зарегистрируйтесь для общения на форуме
Перетащите файлы или нажмите
Максимально 5 файлов. Максимальный размер 20 Мб.

Игровые сервера Дополнительные услуги Инфо Сообщество

android

application chrometelegramapiCSHOST.COM.UA 2012-2024 Хостинг игровых серверов