Опис налаштувань Server.cfgПовний опис усіх налаштувань Server.cfg |
22.08.2024 в 19:08 3 |
dizykr | 22.08.2024 в 19:08#1 |
Сообщений: 35
Реакции: 7
Клиенты
|
думаю комусь тай пригодиться, пару повідомлень роблю бо не влазе в одне
Перейдемо до базової частини конфігурації, я маю на увазі ім'я сервера, контакт і т.д.
Базова конфігурація
hostname "cs.dizukr.com" // Назва сервера sv_password "" // потрібен пароль для підключення до сервера, якщо ми хочемо, щоб усі увійшли на сервер, залиште це поле порожнім mapchangecfgfile "server.cfg" // Конфігураційний файл, який буде перезавантажуватися при кожній зміні карти. mapcyclefile "mapcycle.txt" // Файл зі списком карток для автоматичної зміни картки після закінчення mp_timelimit або кіл-ва перемог/раундів. motdfile "motd.txt" // ім'я файлу, що відображає текст у вікні перед тим, як вибрати команду max_queries_sec 3 // Яка кількість запитів дозволено за певний період часу одному й тому клієнту. max_queries_sec_global 30 // Яка загальна кількість запитів дозволено за певний період часу. max_queries_window 60 // Розмір цього " певного періоду часу " . pausable 0 // 1 -Дозволяє ,0 - Забороняє використання паузи на сервері. sv_contact "cs.dizukr.com"// Контактна інформація.Бани (Якщо ми не маємо amxbans,fb,lb, всі бани завантажуються з цих файлів) exec banned.cfg // Завантаження банів по steamid / wonid exec listip.cfg // Завантаження банів по ipHLTV область sv_proxies 1 // Можливість підключення HLTV до сервера 1-є, 0-ні. (Значення більше 1 дозволяє підключатися кілька HLTV одночасно 2 - 3 тощо)Налаштування з'єднання, швидкості Конфігурація з'єднання, швидкість sv_lan 0 // Режим LAN-1, Internet-0 sv_lan_rate 20000 // Якщо на сервері стоїть значення (sv_lan "1"), то в цьому режимі клієнтський rate (а також sv_minrate та sv_maxrate) не //враховується взагалі, замість нього всім клієнтів використовується це значення. sys_ticrate 1000 // Максимальний сервер FPS. sv_maxrate 100000 // максимальне значення, яке сервер може надсилати кожному клієнту індивідуально, sv_maxupdaterate 102 // Максимальна частота відсилання оновлень від сервера до клієнта sv_minrate 20000 // Мінімальне значення, яке сервер може надсилати кожному клієнту окремо sv_minupdaterate 30 // Мінімальна частота відсилання оновлень від сервера до клієнта, sv_instancedbaseline 1 // Інстанс вихідних даних. Зберігає навантаження на мережу.Тепер настав час для rcon пароля та пароля сервера Rcon та пароль rcon_password ""// Rcon - пароль для керування сервером. Введіть значення, якщо потрібно. sv_rcon_banpenalty 0 // Час бана в хвилинах за неправильне введення пароля rcon. 0 - назавжди sv_rcon_maxfailures 1// Кількість спроб для введення rcon пароля. sv_rcon_minfailures 1 // Кількість спроб для введення rcon протягом часу заданого sv_rcon_minfailuretime, не встиг - бан. sv_rcon_minfailuretime 30 // Час у секундах, для введення вірного rcon (вперше помилився, на введення вірного пароля є 30 сек інакше-бан.)Налаштування логів рекомендується зберігати наступні настройки, якщо ви хочете використовувати HLStats або PsychoStats log on // Вести лог сервера (on/off=Вкл/Выкл) logsdir "logs" // Папка в якій зберігаються стандартні LOG файли HLDS, знаходиться в папці cstrike. sv_log_onefile 0// Запис логів сервера в один файл. sv_log_singleplayer 0 // Під час активації спеціальні лог-файли ведуться в режимі одного гравця. sv_logbans 1 // записувати в лог бани (1/0=Вкл/Выкл) sv_logblocks 0 // Створювати лог у журналі коли запит заблокований (Може бути причиною виникнення Лог файлу великого розміру). (1/0=Вкл/Вимк) sv_logrelay 0 // Перемикання лога (1/0=Вкл/Вимк) sv_logsecret 0 // Приховує логи сервера (1/0=Вкл/Вимк) mp_logdetail 0 // Деталізація логів ... записувати в лог атаки від: 0 - вимкнено; 1 – противників; 2 – своїх; 3 – і від противників і від своїх. mp_logecho 1 // Показувати інформацію з логів сервера в консоль сервера (1/0=Вкл/Выкл) mp_logfile 1 // Запис логів сервера файл (1/0=Вкл/Выкл) mp_logmessages 1 // Записувати в Log повідомлення з чату: 0-ні, 1-записувати.Голосові налаштування sv_voicecodec "voice_speex" // Кодек для спілкування через мікрофон sv_voiceenable 1 // Дозволити використання мікрофона (1/0=Вкл/Выкл). sv_voicequality 5 // якість голосу, від 1 до 5, чим більше, тим краще за замовчуванням 3 sv_alltalk 1 // Обидві команди можуть розмовляти одна з одною під час гри (1/0=Вкл/Выкл).Швидке завантаження рекомендується зберігати наступні значення, щоб не мати проблем із завантаженням файлів із сервера! sv_allowdownload 1 // Дозволити завантаження із сервера на клієнт (1/0=Так/Ні). sv_allowupload 0 // Дозволяє-1/Забороняє-0 клієнтам завантажувати на сервер власні спреї. sv_send_logos 0 // Дозволяє/Забороняє серверу посилати сторонні спреї клієнтам (Для роботи необхідна команда sv_allowdownload 1.) //(1/0=Так/Ні). sv_send_resources 1 // Дозволяє/Забороняє надсилати клієнту захищені ресурси. (1/0=Так/Ні). sv_downloadurl "https://cs.dizukr.com/" // sv_downloadurl у цьому посиланні ми даємо посилання на наш fastdl. sv_allow_dlfile 1 // Дозволяє/Забороняє локальну стрибку. (Якщо встановити значення 1 та змінну «sv_downloadurl», то локальна стрибка //буде дозволена) (1/0=Так/Ні). hpk_maxsize 4// Максимальний розмір файлу custom.hpk (максимальний розмір суми всіх ігрових логотипів на сервері, в мегабайтах) sv_uploadmax 0.5 // Обмежує максимальний розмір (у мегабайтах) спреїв клієнта. |
Ответить Цитата |
dizykr | 22.08.2024 в 19:15#2 |
Сообщений: 35
Реакции: 7
Клиенты
|
Лагокомпінсація
sv_unlag 1 // Компенсувати лаги клієнтів, тобто. дозволити cl_lc, cl_lw та cl_lb. При грі модему сервер повинен підтримувати компенсацію лагів (1/0=Вкл/Выкл). sv_unlagpush 0 // Відключення лагокомпенсації лише на рівні сервера. (1/0=Вкл/Вимк). sv_unlagsamples 1// Скільки попередніх пакетів використовуються для обчислення затримки клієнтів. Досить одного пакета (значення = 1). sv_maxunlag 0.5 // Максимальна лагокомпенсація, за секунду.Руху, переміщення, прискорення sv_accelerate 5 // Встановлює прискорення гравця для сервера sv_airaccelerate 10 // Швидкість гравця під час стрибка/падіння (У юнітах) sv_friction 4 // Встановлює силу тертя. sv_gravity 800 / / / / Гравітація на каті (800 За замовчуванням). sv_maxspeed 320// Максимальна швидкість пересування (Дефолт 320). sv_maxvelocity 2000 // Встановлює максимальну швидкість будь-якого об'єкта (початкова швидкість - швидкість переміщення по всіх осях), //В тому числі швидкість кинутої гранати, або дроп будь-якої зброї, так само впливає на силу стрибка. sv_spectatormaxspeed 500// Встановлює рівень максимальної швидкості переміщення для спостерігачів. sv_stepsize 18// Встановлює висоту кроку. sv_stopspeed 75 // Мінімальна швидкість зупинки, коли гравець землі. sv_wateraccelerate 10 // Встановлює прискорення гравця у воді. sv_waterfriction 1 // Встановлює тертя під водою.Інші налаштування сервера decalfrequency 20 // Час через який гравець може користуватися спреєм sv_aim 0 // 1 - дозволити, 0 - заборонити використання стандартного AIM у грі. sv_cheats 0 // 1 - дозволити, 0 - заборонити використання чит кодів у грі. sv_clienttrace 1 // Встановлює розмір хіт боксу гравця (при попаданні в який гравець отримує пошкодження) sv_enableoldqueries 0 // 0-старий тип запитів, 1-новий тип запитів. sv_restart 0 // Значення цього параметра дорівнює секундам, через які відбудеться рестарт. (теж саме що і sv_restartround) sv_restartround 0 // Значення цього параметра дорівнює секундам, через які відбудеться рестарт. (теж саме і sv_restart) sv_stats 1 // Дозволити/Заборонити збирання інформації (Статистики) сервера. (1/0=Вкл/Вимк) sv_timeout 60 // Час, після якого гравець відключається від сервера, якщо від нього не було отримано необхідного відгуку (У секундах). sv_visiblemaxplayers -1 // кількість видимих слотів на сервері, якщо -1 автоматично розраховується кількість слотів (стандартна) sv_wateramp 0// Розмір хвиль на воді. //Налаштування неба (RBA колір, текстура) sv_skycolor_b 0 // Синій відтінок sv_skycolor_g 0 // Зелений відтінок sv_skycolor_r 0 // Червоний відтінок sv_skyname "назва tga файлу" // Примусово виставляє текстури неба.Server.cfg НАЛАШТУВАННЯ МУЛЬТИПЛЕЄРА (MP_CVAR "*") Налаштування мультиплеєра Автовідключення від сервера. mp_autokick 1 // Кикати гравців за простий (бездіяльність на сервері). (1/0=Так/Ні). mp_autokick_timeout -1 // Час через який гравця кикає з сервера (у сек) за замовчуванням -1 // Автоматичний баланс команд. mp_autoteambalance 1 // 1 - Автобалансування команд (1/0=Вкл/Вимк) mp_limitteams 2 // Число гравців, на яке одна команда може перевищувати іншу (2 = 3х1) // Таймери (налаштування часу) mp_buytime 0.25 // Час на закупівлю на початку раунду у % від Мін (0.25 = 15сек). mp_roundtime 1.75 // Час раунду % від хвилини. 1 = 60 сек, 75 = 45 сек (1.75 = 1хв 45 сек) mp_c4timer 30 / / Час до вибуху бомби після її встановлення. mp_chattime 3// Кількість секунд, за які сервер дозволяє гравцям писати в загальний чат після кінця карти і до завантаження нової. mp_freezetime 2 // Попередній час перед початком раунду на закупівлю (секунди). mp_timelimit 25 // Ліміт часу гри на карті (хвилини) //Налаштування керування камерою. mp_fadetoblack 0 // Затемнення екрану після смерті (0 - ні, 1 - так). mp_forcecamera 1 // 1 - можна стежити тільки за своєю командою ,0 - можна стежити за всіма, 2 - в режимі спектатора (після смерті), //бачиш лише від імені своїх тиммейтів. mp_forcechasecam 1 // Режим стеження за гравцями після смерті (0 - слідкувати можна за всіма, 1 - тільки за своєю командою, 2 - не можна //Двигати камеру, гравець може спостерігати за грою тільки з місця своєї смерті). mp_forcechasecam набирає чинності якщо квар встановлений більше 0 // Інші (mp_cvar "*") mp_kickpercent 0.60 // Відсоток голосів проти гравця, які він має набрати для того, щоб сервер кикнув його. mp_mapvoteratio 0.60 // Відсоток гравців, що прописав у консолі votemap для зміни карти. mp_consistency 1 // Перевірка файлів за клієнта. mp_flashlight 0 // Дозволити використання ліхтарика (0 - ні, 1 - так). mp_footsteps 1 // Чутність кроків (0 – ні, 1 – так). mp_friendlyfire 0 // Вогонь за своїми (0-викл/1-вкл). mp_hostagepenalty 2 // Число заручників, яке гравець може вбити, перед тим як його викине з сервера. mp_maxrounds 0 // Максимальна кількість раундів, при досягненні якого гра на карті вважатиметься закінченою. mp_mirrordamage 0 // - якщо потрапив по своєму то і забирається хп (0 - ні, 1 - так) не рекомендується використовувати. mp_playerid 1 // Контролює інформацію, яку гравець бачить на панелі статусу: 0-всі імена; 1-тільки імена гравців своєї команди; 2-без назв. mp_startmoney 850 // Початкова кількість грошей у першому раунді. mp_tkpunish 0 // Вбиває тиммейта в наступному раунді, який убив товариша. (0 – ні, 1 – так). mp_windifference 0 // зміна карти при різниці в перемогах (ТТ – 5 перемог, СТ – 10 перемог) 0 – відключено. mp_winlimit 0 // Кількість перемог однієї команди, після чого карта змінюється. 0 – відключено. |
Ответить Цитата |
dizykr | 22.08.2024 в 19:16#3 |
Сообщений: 35
Реакции: 7
Клиенты
|
Квари REHLDS
listipcfgfile "listip.cfg"// Файл забанених ip. Типово: listip.cfg syserror_logfile "sys_error.log"// Файл системних помилок. Типово: sys_error.log sv_auto_precache_sounds_in_models "0" // Автоматично відтворювати звуки моделей. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так). sv_delayed_spray_upload "1" // Завантажувати спреї користувача після входу в гру, а не при підключенні. Це збільшує швидкість завантаження. За замовчуванням: 0 // (0 – ні, 1 – так). sv_echo_unknown_cmd "0" // Відлуння у консолі при спробі виконати невідому команду. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так). sv_rcon_condebug "1" // Надрукувати rcon debug у консолі. За замовчуванням: 1 sv_force_ent_intersection "2" // У 3-й частині plugins застосовується до тяганини поєднання SOLID_SLIDEBOX entities. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так). sv_rehlds_force_dlmax "0" // Force a client's cl_dlmax cvar to 1024. Це avoids an excessive packets fragmentation. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так). sv_rehlds_hull_centering "0" / / Use center of hull instead of corner. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так). sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 1500 // Максимальне середнє значення clc_move за секунду. Типово: 400 sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 5000 // Максимальне значення clc_move за секунду. За замовчуванням: 2500 sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 250 // Максимальне середнє значення команд від клієнта за секунду. Типово: 80 sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 500 // Максимальне значення команд від клієнта за секунду. Типово: 400 sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "5" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5 sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "5" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5 sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "5" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5 sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "5" // Час у хвилинах, на який гравець буде заблокований (0 - назавжди, використовуйте негативне значення для кіка). За замовчуванням: 5 sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields ""// If not set then all fields will be // transmitted (except prefixed with underscore). Всі ключі повинні бути встановлені на backslash, для прикладу "\name\model\*sid\*hltv\bottomcolor\topcolor". За замовчуванням: "" sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "0" // Виправлена помилка зі збільшенням швидкості анімації ходи, коли гравець має деякі прикріплені об'єкти. // Може призвести до затримки анімації за низького рівня cl_updaterate. За замовчуванням: 0 sv_rehlds_local_gametime "0" // Зменшити затримки на клієнті, коли картка завантажується протягом тривалого часу. За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так). sv_rehlds_send_mapcycle "0" // Надіслати mapcycle.txt у повідомленні serverinfo (поведінка HLDS, але вона не використовується на клієнті). За замовчуванням: 0 (0 – ні, 1 – так).Те, чого не повинно бути в Server.cfg (Або не працює на нових білдах HLDS) Часто на просторах інтернету натикаєшся на статті де описані налаштування для сервера, нібито повний список команд)), і частенько якась частина цього списку виявляється не придатною для використання, або команди не є серверними, а працюють тільки на клієнті, або вони вже застаріли і були прибрані з нових БІЛДІВ, або вони взагалі не мають відношення до CS 1.6. Приклад нижче. 1) fps_max 1000 - Клієнтська змінна , використовується лише за клієнта. 2) host_framerate 0 - Використовується під час перегляду демок. Відповідає за частоту кадрів за секунду, стандартне значення 0 3) mp_autocrosshair 0 - Не має відношення до CS 1.6 4) sv_spectalk 1 - Не має відношення до CS 1.6 5) sv_maxcmdrate 101 - Не має відношення до CS 1.6 6) ex_interp 0.1 - Клієнтська змінна , використовується лише за клієнта. 7) cl_rate 12000 - Клієнтська змінна , використовувалась лише за клієнта. (Прибрано з CS після оновлення у 2013 році.) 8) cl_weather - команда для клієнта, що прибирає погодні умови Дощ/сніг - Працює тільки на клієнті. 9) sv_download - немає такої команди у cs 1.6 10) net_maxfilesize - Використовується в CSS але не в 1.6 в cs 1.6 її немає 11) mp_dlmax 400 - Не має відношення до CS 1.6 12) sv_resend 3 - Не має відношення до CS 1.6 13) mp_updaterate - Не має відношення до CS 1.6 14) sv_cmdbackup - Не має відношення до CS 1.6 15) sv_cmdrate - Не має відношення до CS 1.6 16) sv_clipmode - Не має відношення до CS 1.6 17) mp_forcerespawn - Не має відношення до CS 1.6 18) mp_weaponstay - Не має відношення до CS 1.6 19) sv_airmove - Не має відношення до CS 1.6 mp_decals - більше не працює на серверах, працює тільки на стороні клієнта. servercfgfile "server.cfg" // файл з основними налаштуваннями на сервері, запущений при запуску сервера (чомусь не коректно працює, хоч і є на останніх білдах) mp_falldamage 0 - Давно прибрана з HLDS sv_region 3 - параметр за замовчуванням 0 (світ) - так як ми в Європі, наш номер 3 (Більше не використовується на нових Білдах HLDS. - Останній білд де ця команда ще діє Win-5758 , Linux-5787) mp_timeleft 0 - Ця команда не працює в CS , в місце її використовується консольна команда "TimeLeft" показує скільки часу залишилося до зміни карти при встановленому значенні mp_timelimit mp_falldamage - Не працює на нових версіях HLDS, Steam. |
Ответить Цитата 1 |